Išvyka į Anykščius

Ilgai laukėme pirmosios ekskursijos ir pagaliau išaušo penktadienis! Važiavome 5a ir 5b klasės. Aplankėme daug vietų.
Iš pradžių vykome į Vorutos pilį. Ten žiūrėjome filmuką apie pilies statybą (labai sunku buvo priešams patekti į pilį). Gidė papasakojo apie pilies gynybą, įrankius, kovotojų aprangą, kas norėjo, pasimatavo. Labai patiko šaudyti iš lankų į kabantį obuolį, kariauti su kardais, daužytis maišais, traukti virvę.
Vėliau važiavome į Niūronis – Jono Biliūno gimtinę. Ten mus pasitiko moteris, kuri papasakojo apie rašytojo vaikystę. Kalbėjo, kaip gimė kūriniai „Kliudžiau“, „Brisiaus galas“ paremti rašytojo vaikyste. Buvo įdomu pamatyti lopšį, kur mažas rašytojas miegojo, ratukus, su kuriais Brisius jį tempė nuo kalniuko, išgirsti visą jo šeimos gyvenimo istoriją.
Paskui važiavome ant Kalitos kalno pasivažinėti vasaros rogutėmis. Ten mes valgėme burgerius, linksminomės, pramogavome. Buvo taip smagu ir linksma!
Po to vykome prie Laimės žiburio. Kopėme 100 laiptelių. Visi bijojome atsisukti, kad nepavirstume akmenimis… Galvojome, kad žiburys šiek tiek mažesnis. Buvo sunku užkopti, bet pamatėm rašytojo Jono Biliūno kapą.
Ekskursijos pabaigoje važiavome į Lajų taką, grožėjomės spalvingais medžių lapais. Takas – aukštai, tai buvo baisoka. Kai įkopėme į bokštą, pamatėm Šventąją upę, miškus, tiltą.
Pilni malonių įspūdžių grįžome namo.